آنروا: بمباران مراکز سازمان ملل نمادی از شرایط جنگ غزه است

آنروا از حمله رژیم صهیونیستی به اماکن سازمان ملل در نوار غزه به شدت انتقاد کرد.

حملات بی وقفه رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های غزه با هدف نسل‌کشی فلسطینیان اکنون به مرحله‌ای رسیده است که هیچ‌کس توان بستن چشمان خود را بر روی فجایع این رژیم ندارد. حمله به اماکن سازمان ملل از جمله مدارس که ده‌ها هزار غیرنظامی در آن پناه گرفته اند، بخشی از این جنایات است. 

به گزارش الجزیره، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا امروز (جمعه) اعلام کرد حمله به اماکن منتسب به سازمان‌ملل از سوی رژیم صهیونیستی نمادی از شرایط جنگ غزه است. 

سم رز، یکی از مدیران آنروا در این باره گفت: حمله روز پنجشنبه ارتش اسراییل به ناصرات و کشتار غیرنظامیان در حالی رخ داد که براساس قوانین بین المللی این امکان حفاظت شده محسوب می‌شوند. 

وی خاطر نشان کرد: بسیار ضروری است که تمامی طرف‌های درگیر در منازعه به اماکن محافظت شده که محل ارائه خدمات بشردوستانه است، احترام بگذارند. این نخستین باری نیست که اسراییل اقدام به حمله به یکی از اماکن آنروا در غزه می‌کند، اما ما آرزو داریم آخرین باری باشد که شاهد وقوع چنین فجایعی هستیم. با این حال، با توجه به شرایطی که جنگ غزه دارد نگران آن هستیم که باز هم شاهد وقوع این حملات باشیم. 

این مقام سازمان ملل در ادامه با اشاره به فجایع رخ داده در غزه، تاکید کرد: از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر شاهد سطح بی سابقه‌ای از حملات به اماکن محافظت شده سازمان ملل بوده ایم. بر این باورم این فجایع نمادی است که نشان می‌دهد جنگ غزه به چه میزان مخرب و وحشتناک است. ما در گذشته شاهد چنین فجایعی بوده ایم، اما این موارد بسیار فجیع و غم انگیز است و باعث ایجاد تلفات به غیرنظامیان می‌شود. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
توجه توجه توجه قابل توجه اعضاء سازمان ملل وجهانیان دیگر نتانیاهو وبایدن چگونه ثابت کنند که سازمان مللی ودادگاهی نیست ما دوتا کاره هستیم شماها که نمیتوانید غیر از این را ثابت کنید این سازمان ملل الکی را تعطیل کنید البته درس خواندید نیاز به پول برای امرار معاش دارید پس فقط مزدور همانها باشید باشعور جهانیان بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
آمار هولناک از جنایات اشغالگران پس از «245»روز جنگ/ گوترش به زودی اسرائیل را قاتل کودکان معرفی می‌کند نتانیاهو جنایتکار جنگی است. حمله اسرائیل جنایتکار به نوار غزه، اجرای قانون جنگل بود.
آخرین اخبار