امام جمعه قزوین:

بهترین قربانی مومن تقوای الهی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بهترین قربانی مومن در نزد پروردگار که از پیامبران الهی باید بیاموزیم، همان رعایت تقوای الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین  عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جمع نمازگزاران عید قربان گفت: روایات بسیاری داریم که بهترین توشه مومن در دنیا و آخرت، تقوای الهی است.

وی اضافه کرد: به هابیل و قابیل نگاه کنید که قربانی کدام یک از آنها پذیرفته شد، خیلی‌ها هستند که قربانی می‌دهند، اما اعمال آنها به خاطر دوری از قرآن و پیغمبر مورد قبول درگاه حق قرار نمی‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به اتفاقات حماسی از سال گذشته تاکنون پرداخت و یادآور شد: مهم‌ترین اتفاق حماسه طوفان الاقصی بود که بر پیکره رژیم صهیونیستی زلزله انداخت، پس از آن وعده صادق محقق شد و برای نخستین مرتبه رژیم صهیونیستی تحت حملات موشکی قرار گرفت.

امام جمعه قزوین ادامه داد: سیطره انصار الله یمن بر دریای سرخ از دیگر اتفاقات خوب در سال گذشته است که سبب شد تا جبهه مقاومت در منطقه قدرتمند شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به قیام جهانی علیه نسل کسی صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: از دیگر اتفاقات بسیار خوب قیام جوانان، دانشجویان و دانش آموزان جهان علیه نسل کشی صهیونیست‌ها است که چهره جنایاتکارانه اسراییل را به همه نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین اضافه کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکایی و اینکه امروز این جوانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی در جای درست تاریخ ایستاده‌اند، درس بزرگی برای عالم بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: شهادت شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی، حضور حماسی مردم در مراسم تشییع این شهیدان بزرگوار و رای دادگاه کانادا علیه توطئه غرب در ماجرای هواپیمای اوکراین از دیگر اتفاقات مهم و قابل توجهی است که باید در مورد آنها تامل کرد.

امام جمعه قزوین از مردم استان خواست تا با حضور پر شور در پای صندوق‌های رای برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حماسه دیگری را خلق کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار