تعریف و اجرای ۵ پروژه هدف گردشگری در شیراز

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز از تعریف و اجرای ۵ پروژه هدف گردشگری شامل تله کابین، باغ پرندگان، پارک آبی، شهربازی و آکواریوم در شورای ششم خبر داد.

علیرضا اسکندری در برنامه خوشا شیراز گفت: با شروع دوره ششم شورا بودجه به مبلغ ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان تحویل گرفته شد که این رقم در دو سال اخیر به ۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رشد داشته است و این رشد ۵ برابری بودجه نشان از عزم و اراده جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای آبادانی شهر شیراز است.

اوبا تأکید بر عزم و اراده برای انجام پروژه‌ها در برنامه زمان‌بندی افزود: البته تأمین اعتبارات مالی نیز مهم است که تلاش برای راه‌های کسب درآمد پایدار که به‌صورت همیشگی برای شهرداری تعریف‌شده است به‌خوبی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز در خصوص درآمد‌های پایدار و تقدیر از حوزه مالی و اقتصادی شهرداری این کلان‌شهر گفت: در حال حاضر با تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری هیچ پروژه نیمه فعال و تعطیل در شهر نداریم که این نشان‌دهنده عزم و اراده جدی مدیریت شهری برای ساختن شهری درخور شأن شهروندان خوب شیراز است.

او بیان کرد: در کنار پروژه‌های عمرانی که انجام می‌شود تأمین منابع مالی هم بسیار مهم است که ما با همکاری معاونت مالی و اقتصادی شهرداری از طریق سرمایه‌گذاری و راه‌های نوین منابع مالی را تأمین می‌کنیم.

اسکندری با اشاره به اینکه نگاه شورای اسلامی شهر ما در کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری، درآمد پایدار است، تصریح کرد: ۵ پروژه هدف گردشگری «تله کابین، باغ پرندگان، پارک آبی، شهربازی و اکواریوم» در این کمیسیون تعریف شد که شهرداری شیراز با همکاری بخش خصوصی در حال عقد قرارداد و اجرای پروژه‌ها هستند.

او با اشاره به تاریخ غنی و ارزشمند شیراز گفت: نگاه این دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز، نگاهی بلند و روشن است که در سایه همدلی، وفاق و همکاری و تعامل و همکاری با شهرداری رخ خواهد داد؛ چراکه در مدیریت این کلان‌شهر با وسعت دید کوتاه به‌جایی نخواهیم رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار