حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک بالستیک شلیک شده به نزدیکی یک پایگاه اطلاعاتی ارتش اسرائیل در حومه تل‌آویو برخورد کرده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای پس از هدف قرار دادن تل‌آویو با موشک بالستیک اعلام کرد که پایگاه اطلاعاتی ارتش اسرائیل در نزدیکی تل‌آویو هدف این حمله بوده است.

ساعاتی قبل رسانه‌ها از وقوع یک انفجار در نزدیکی تل‌آویو خبر دادند.

حزب‌الله اعلام کرد که موشک بالستیک به نزدیکی یک پایگاه اطلاعاتی ارتش اسرائیل در حومه تل‌آویو برخورد کرده است.

حزب الله لبنان گفت که جنگنده‌های این جنبش «موشک‌های باکیفیت» را به سمت «پایگاه گلیلوت واحد اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ در حومه تل‌آویو» پرتاب کردند و افزود که این حمله «در دفاع از لبنان» و «در پاسخ به تجاوزات اسرائیل» و شهادت سید حسن نصرالله بوده است.

رزمندگان حزب‌الله بعد از ظهر امروز دوشنبه همچنین «اردوگاه ۱۰۰» در شمال «اییلیت هشاحر» را موشک‌باران کردند.

همچنین شهرک صهیونیست‌نشین «کرمئیل» و پایگاه نظامی «۲۲۲۲» در جبل الشیخ (مرز میان فلسطین اشغالی، سوریه و لبنان) بعد از ظهر امروز هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت.

در همین ارتباط ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۲۲ راکت از اراضی لبنانی به سمت الجلیل علیا شلیک و برخی از آنها رهگیری شد.

گفتنی است؛ از زمان آغاز نسل‌کشی رژیم تروریستی اسرائیل در نوار غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، درگیری‌هایی بین نیرو‌های مقاومت در لبنان و این رژیم درگرفت که تل‌آویو در ۲۳ سپتامبر با حمله به اکثر مناطق لبنان، از جمله بیروت، شدت حملات خود را گسترش داد. این رژیم در حال تلاش است که به صورت زمینی به لبنان حمله کند با این حال با مقاومت نیرو‌های حزب الله روبرو شده و عقب‌نشینی کرده است.

مترجم: پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار