حزب الله لبنان اعلام کرد حمله هوایی صهیونیست‌ها به ایران تشدید تنشی خطرناک در سطح تمامی منطقه است و نشانگر ماهیت تجاوزگرانه این رژیم اشغالگر است.

حزب الله لبنان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرد. 

حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: این حمله صهیونیست‌ها تشدید تنشی خطرناک در سطح تمامی منطقه است و نشانگر ماهیت تجاوزگرانه رژیم اشغالگر است که با تایید صریح و کامل ایالات متحده آمریکا دست به کشتار و ویرانگری می‌زند و دولت آمریکا در همه این جنایات و درد‌ها مسئولیت کامل دارد. 

مقاومت اسلامی لبنان افزود: ما معتقدیم که این تجاوزگری آشکار بر حاکمیت ملی ایران و جمهوری اسلامی عزیز در ایران ابدا تاثیری بر موضع ثابت و صریح آن و حمایت کامل این کشور در سطوح مختلف از مردم فلسطین و لبنان نخواهد داشت. 

حزب الله همچنین از موفقیت یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح ایران در مقابله با این حمله جنایتکارانه تمجید کرد و شهادت چند نفر طی این حمله را تسلیت گفت و برای مجروحان نیز شفای عاجل از خداوند مسالت کرد.

قرارگاه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران سحرگاه امروز اعلام کرد رژیم صهیونیستی، در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد حمله قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق سامانه یکپارچه پدافند هوایی با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب محدودی به برخی نقاط وارد شده است.
براساس اخبار منتشر شده تاکنون چهار نفر بر اثر این اقدام متجاوزانه به شهادت رسیده‌اند.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تجاوزکارانه اعلام کرد: «با تأکید بر حق ذاتی دفاع مشروع، که در ماده ۵۱ منشور ملل متحد نیز منعکس شده، خود را محق و موظف به دفاع در برابر اعمال تجاوزکارانه خارجی می‌دانیم.»

 منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار