ناظر مرکز آمار ایران از مرحله سوم کلاس سرشماری کشاورزی شهرستان زرند بازدید کرد.

نورالهی ناظر مرکز آمار ایران و امجد معاون فنی و آموزشی استان کرمان از کلاس آموزشی مرحله سرشماری کشاورزی شهرستان زرند بازدید و با فرماندار زرند دیدار و گفت و گو کرد.


حسینی نژاد فرماندار زرند در این آیین به آخرین سرشماری عمومی کشاورزی انجام شده طی یک دهه پیش اشاره کرد و گفت: عملیات سرشماری جدید را برای کسب اطلاعات بیشتر و به‌روزرسانی آمار انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: مسئولین این امر به ویژه جهاد کشاورزی و خود فعالان این بخش در انجام سرشماری، همراهی و همکاری خوبی را خواهند داشت.

حسینی نژاد با اعلام اینکه سرشماری عمومی بخش کشاورزی هر ۱۰ سال یکبار تکرار می‌شود، افزود: آخرین بار در سال ۹۳ سرشماری عمومی کشاورزی انجام شده که پایه و اساس برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها بوده و با به‌روزرسانی این اطلاعات و آمار‌ها سعی خواهد شد به هدف‌گذاری‌ها در بخش کشاورزی برای توسعه پایدار این حوزه کمک کنیم.

نورالهی ناظر مرکز آمار سرشماری محور توسعه و اهمیت این سرشماری را با توجه به جایگاه کشوری به عنوان محور توسعه یادآور شد و گفت: امیدواریم با تلاش و همت همه دستگاه‌ها به ویژه خود کشاورزان و تولیدکنندگان بتوانیم طی امسال سرشماری مناسب و شایسته ای با خروجی مطلوبی را شاهد باشیم.

وی با اعلام اینکه اطلاعات کشاورزان در سرشماری مخفی می‌ماند، بیان داشت: سرشماری عمومی کشاورزی، مشخصات کشاورزان، نوع فعالیت، سطح زیر کشت و مقدار تولید سالانه محصولات زراعی، باغی، دامی و گلخانه‌ای جمع‌آوری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار