مدیر کل راه و شهرسازی کرمان گفت: طی ۴ سال اخیر توانسته‌ایم رتبه نخست کشور در جذب قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی محلات هدف را به خود اختصاص دهیم.

جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری پایدار با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی، هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی، مدیران کل و دیگر اعضا برگزار شد.

در این جلسه رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان به برنامه اجرایی بازآفرینی شهری پایدار استان پرداخت و گفت: تعداد شهر‌های دارای محدوده بافت فرسوده مصوب ۴۷ شهر و نیز تعداد شهر‌های فاقد محدوده بافت فرسوده مصوب ۸ شهر است. 

وی افزود: مساحت کل شهر‌های دارای بافت فرسوده استان کرمان، ۷۱ هزار و ۱۲۳ هکتار است که از این مقدار ۸ هزار و ۴۰۳ هکتار جزو بافت فرسوده اند که درصد مساحت بافت فرسوده از مساحت کل شهر‌ها به میزان ۱۲ درصد می‌باشد.

حافظی به سکونتگاه‌های غیر رسمی استان اشاره و تصریح کرد: تعداد شهر‌های دارای سکونتگاه‌های غیر رسمی ۶ شهر هستند که مساحت کل این سکونتگاه‌ها ۵ هزار و ۲۱ هکتار می‌باشند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: در اجرای طرح‌های متعدد و متنوع بازآفرینی شهری نیازمند همکاری جدی شهرداری‌ها هستیم که در همین زمینه درخواست‌های متعدد برای شهرداری‌های استان به منظور تعریف پروژه‌های پیشنهادی در سال ۱۴۰۳ ارسال شده است.

حافظی به تحویل قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی محلات بازآفرینی شهری اشاره و گفت: به حمدالله با تلاش همکاران، توانسته‌ایم در این زمینه در ۴ سال اخیر رتبه برتر جذب قیر رایگان در کشور را به خود اختصاص دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار