شماری از فعالان ایتالیایی حامی فلسطین با راهپیمایی در رم، با ابراز خرسندی از پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در غزه، از سکوت غرب در برابر جنایات ضد بشری صهیونیست ها در جنگ 8 روزه انتقاد کردند.

یبه گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ یکی از تظاهرکنندگان گفت: در تهاجم وحشیانه اسرائیلی ها به غزه، تعداد زیادی از کودکان و زنان فلسطینی و همچنین نیروهای مقاومت جان خود را از دست دادند. امیدوارم پیروزی نهایی با نابودی صهیونیسم تحقق یابد.

یکی دیگر از راهپیمایان گفت: درحالیکه جنایات ضد بشری که اسرائیلی ها در غزه مرتکب می شوند با تمام قوانین ، اصول و بنیادهای حقوق بین الملل و حقوق بشر مغایرت دارد، دولت های غربی که خود را داعیه دار دفاع از حقوق بشر می دانند در زمان تهاجم اسرائیل به غزه، در قبال کشتار مردم بی دفاع آن سکوت کردند.

در همین حال، جمعی از ایتالیایی ها در رم از رای مثبت مجمع عمومی سازمان ملل به ارتقای وضعیت فلسطین به عنوان کشور ناظر غیرعضو دراین سازمان استقبال کردند. یکی از ایتالیایی ها گفت: امروز روز به یاد ماندنی است. امیدوارم که این واقعه آغازی بر پایان صهیونیست در جهان و پایان تهاجم های شرم اور رژیم صهیونیستی به غزه باشد.
برچسب ها: راهپیمایی ، رم ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار