گروهي از فعالان سياسي مصري کارزار گسترده اي را عليه دولت مصر و بخصوص شخص "محمد مرسي" رييس جمهور آن کشور تحت عنوان "شورش" آغاز کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري اهرام آنلاين ؛ اين گروه اعلام کرده است که هدف اصلي اش مشروعيت زدايي از مرسي و دولت وي و همچنين "تدارک شورش همگاني" عليه جمعيت اخوان المسلمين مصر است.

 اين کارزار همچنين اعلام کرده است که بيانيه اي را نيز به منظور جلب حمايت مخالفان دولت و امضاي آن از سوي آنها آماده نموده است. "احمد المصري" يکي از بنيانگذاران اين کارزار در مصاحبه با پايگاه خبري – تحليلي "اهرام آنلاين" اعلام کرده است "احتمال امضاي طومار تهيه شده از سوي دادستان کل نيز وجود خواهد داشت که در آن صورت محمد مرسي بايد از مقام خود کناره گيري کند."

در حالي که شک و ترديدهاي زيادي در مورد احتمال موفقيت اين جريان در مصر مطرح شده وي در ادامه افزوده است که به منظور جلب حمايت ميليوني مردم مصر اين کارزار درصدد است تا تظاهرات در شهرهاي مختلف مصر برگزار نمايد. وي مدعي شده که تنها در شهر قاهره موفق به جمع آوري بيش از 800 هزار امضا شده است و 6 هزار نفر نيز بصورت داوطلبانه براي اين جريان فعاليت مي کنند. 
برچسب ها: مرسی ، شورش ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار