"شیخ عکرمه" امام جمعه مسجد الاقصی با اشاره به اینکه ما از جهان عربی و اسلامی نجات شهر از اشغال رژیم صهیونیستی را خواستاریم، اظهار داشت: اشغالگران تاکنون امتیازی به فلسطینیان نداده اند و گفتگوهای دو دهه گذشته تنها باعث تسریع در شهرک سازی شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم:"شیخ عکرمه" در سخنانی اظهار داشت: قدس فراموش شده و مورد بی توجهی قرار گرفته و "یهودی سازی" از سال 1967 ادامه دارد، ما از جهان عربی و اسلامی حمایت از شهر و نجات آن از اشغال رژیم صهیونیستی را خواستاریم.
 
وی افزود: تنها راه حل ، حمایت از نهادهای بهداشتی، آموزشی، اسکان و جوانان به منظور مقاومت هر چه بیشتر اهالی قدس و تلاش کشورهای عربی و اسلامی برای پایان دادن به اشغالگری صهیونیستها است.       

به گزارش العالم؛ شیخ عکرمه صبری تصریح کرد: اشغالگران تاکنون امتیازی به فلسطینیان نداده اند و گفتگوهای دو دهه گذشته تنها باعث تسریع در یهودی سازی و افزایش شهرک سازی شده است و گفتگوهای کنونی  به نفع فلسطینیان نیست.

العالم گزارش کرد که"حسن خاطر" رییس مرکز بین المللی قدس نیز گفت: مطرح شدن شعار گفتگو توسط رژیم صهیونیستی همزمان با اعلام طرحهای جدید شهرک سازی، نشانه آن است که ترفند گفتگو تنها توجیهی برای ادامه روند یهودی سازی است.

وی یادآور شد: اخبار منتشره در رسانه های گروهی پیرامون موفقیت گفگوی دو طرف، مغایر با واقعیت موجود در زمینه شهرک سازی و یهودی سازی است، چون اشغالگران می خواهند باقیمانده حقوق فلسطینیان را نیز مصادره کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسجد ، عکرمه ، فلسطین ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار