آمریکا و امارات برای حمایت از ائتلاف بین‌المللی ضد گروه تروریستی داعش پایگاه اینترنتی "صواب" را راه‌اندازی کردند.

پایگاه اینترنتی صواب؛ راه‌حل آمریکا و امارات برای مبارزه با داعش
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی روزنامه الاهرام مصر در گزارشی به قلم شریف احمد شفیق نوشت: «امارات و آمریکا مرکز آنلاین مبادله اطلاعات را برای حمایت از ائتلاف بین المللی علیه (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش را راه اندازی کردند.
 مشاور وزیر امور خارجه امارات و ریچارد استنگل معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور دیپلماتیک عمومی و امور عمومی« مرکز صواب» را راه اندازی کردند. «صواب » یک طرح تعاملی الکترونیکی ( مرکز آنلاین مبادله اطلاعات ) است که هدف آن حمایت از تلاش های ائتلاف بین المللی در جنگ علیه گروه داعش است.»

طبق این گزارش، این مرکز درصدد است صدای میلیونها مسلمان و غیر مسلمان در سراسر جهان را که مخالف اقدامات تروریستی و افکار دروغین و گمراه کننده داعش هستند، منعکس کند. «مرکز صواب» رسانه های ارتباطی و رسانه های اجتماعی در اینترنت را در مسیر اصلاح افکار اشتباه و قرار دادن آن در یک روند درست، به کار می گیرد. از این طریق فرصت گسترده تری برای رساندن صدای میانه روها به جای افکار غلط صاحبان تفکر افراطی ، فراهم می شود.

مشاور وزیر امور خارجه امارات گفت: «از طریق مقابله با مشکل تندروی و افراط گرایی در شبکه اینترنتی «مرکز صواب» نقش مهم و موثری در تحقق و حمایت از ثبات و امنیت سراسر منطقه بازی خواهد کرد. همچنین سرآغازی خواهد بود برای اینکه فضای الکترونیکی را به مسیر درست بازگردانیم و آن را از وجود تندروها و صاحبان تفکر افراطی پاکسازی کنیم.»

وی افزود: «این مرکز با دولتهای منطقه و جهان از جمله شصت و سه دولت شرکت کننده در ائتلاف بین المللی علیه داعش همکاری خواهد کرد. این مرکز همچنین با عموم مردم ، نهادها ، شرکتها و جوانان همکاری خواهد کرد برای اینکه عقیده داعش را ابطال کند. از سوی دیگر استنگل تاکید کرد مرکز صواب به سازمان داعش و دیگر سازمانهای افراطی نشان خواهد داد که مسلمانان میانه رو در همه جای دنیا با چنین تفکر نفرت انگیز و زشتی مخالفند.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نکته گو
۱۶:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۴
بعید بنظر میرسد که هدف اعلام شده برای راه اندازی صواب صحت داشته باشد باید از نقشه پشت پرده آمریکا برای راه اندازی این مرکز سر درآورد امارات هم که غلام حلقه بگوشی بیش نیست صدای یاز این توطعه کی در بیاید الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۲:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۴
واقعا که گل گفتی این برای فریب افکار عمومی را اندازی میکنند
آخرین اخبار