حملات پاریس نشان داد مقامات اروپا علاوه بر تلاش برای پکپارچه شدن این قاره، باید درباره خطرات ناشی از ورود مهاجران، صادق باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان دیلی تلگراف در گزارشی نوشت: حمله تروریستی در قلب فرانسه، تصویری از اروپای قرن 21 بدست می‌دهد که نباید باعث تعجب شود. حقیقت آن است که اروپا در حال حاضر با واقعیت لزوم مبارزه علیه تروریسم و افراط گرایی در داخل و خارج از این قاره روبروست. فرانسه و همچنین انگلیس با تظاهر به وجود یکپارچگی در داخل کشورهایشان، مشتاق مبارزه با تروریسم در خارج از مرزهای خود هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: اگرچه حملات تروریستی بوسیله تعداد محدودی از تروریست‌ها صورت می‌گیرد، همین تعداد محدود، همه مردم را تهدید می‌کنند. «فرانسوآ اولاند،» رئیس‌جمهور فرانسه و «آنگلا مرکل،» صدراعظم آلمان، پس از حملات تروریستی ژانویه در فرانسه سعی کردند مشکل اصلی را «تعصب بومی‌گرایی» معرفی کنند. آنان تلاش می‌کردند اروپا را یک قاره بدون مرز معرفی کنند.

در پایان گزارش، نگارنده مدعی شده است: آیا باید واقعیت را متفاوت با فرهنگ چند‌ملیتی قاره خود بدانیم؟ و یا مردم باید بدانند قاره‌ای با مرزهای باز بر روی مهاجران، همیشه منتظر حملات تروریستی است؟ وی در نهایت سیاستمداران اروپا را به یکپارچگی و تلاش برای تأمین امنیت این قاره فراخوانده است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار