نیروهای یمنی، چندین پایگاه نظامی عربستان را در مناطق مختلف هدف حملات خود قرار دادند و نظامیان سعودی را وادار به فرار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از به نقل از پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، در پی حمله موشکی گسترده ارتش و کمیته های مردمی یمن به تعدادی از پایگاههای نظامی سعودی در روز گذشته (یکشنبه)، سربازان عربستانی و خودروهای نظامی به سرعت از این پایگاها پا به فرار گذاشتند.

به نوشته این پایگاه، یک منبع نظامی گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی پایگاه نظامی «سدیس،» پایگاه «بریالین» و تجمع نظامیان عربستانی را در نجران هدف حملات موشکی خود قرار دادند. همچنین آنان پایگاه عین الحاره را با موشک های محلی «الصرخه» بمباران کردند.

نظامیان عربستان پس از بمباران پایگاه نظامی سدیس به همراه خودروهای نظامی از این پایگاه فرار کردند.

 همچنین یگان موشکی ارتش یمن پایگاه نظامی رجله و خنجره را هدف قرار دادند و مشاهده شده که دودی غلیظ از این پایگاه بالا آمده و خودروهای نظامی به سرعت آنجا را ترک کردند.

این منبع خاطر نشان کرد: شماری از سربازان عربستانی در حمله موشکی که پایگاه نظامی المصفق را در جیزان هدف قرار داده بود، کشته شدند.

از سوی دیگر، سرتیپ شرف غالب لقمان، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح گفت: عملیات نظامی ارتش و کمیته های مردمی در جیزان، عسیر و نجران ادامه دارد و بجز با توقف تجاوز نظامی عربستان به یمن، متوقف نخواهد شد.      

نیروهای یمنی، شنبه چهاردهم نوامبر جاری، پایگاههای نظامی عربستان را در مناطق عسیر و نجران و جیزان هدف  
چندین حمله موشکی قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت:« یگان موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی، چندین موشک به پایگاه نظامی «نهوقه» در  نجران شلیک که در پی آن، خودروهای نظامی عربستان به سرعت از این پایگاه فرار کردند.



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار