رئیس جمهور فرانسه وعده داد تمام تلاش خود را برای نابودی گروه تروریستی داعش به کار گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، روز جمعه در مراسم گرامیداشت یاد قربانیان حملات تروریستی پاریس وعده داد همه تلاش خود را برای «نابودی ارتش متعصبان» داعش به کار گیرد.

وی گفت ما در شکست دادن تروریسم به نیروها و پلیس و نهادهای قانون اساسی خود تکیه خواهیم کرد. ما کشور واحدی هستیم و ارزش های یکسانی داریم و تروریست ها در تفرقه افکنی بین ما با شکست مواجه خواهند شد. فرانسه همه تلاش خود را برای مبارزه با تروریست ها و محافظت از مردم این کشور به کار خواهد گرفت.

 اولاند گفت: سیزده نوامبر (روز وقوع حملات تروریستی در پاریس) روزی است که ما هرگز فراموش نخواهیم کرد. فرانسه وحشیانه هدف حمله قرار گرفت. این حمله اقدامی جنگ طلبانه بود که از دور سازمان دهی شده بود. در این حمله صد و سی تن از مردم ما کشته و صدها تن زخمی شدند. 

فرانسوا اولاند گفت: تروریست ها زندگی را کشتند. آنها به فرانسه حمله و آزادی را کشتار کردند. ما همدردی و همبستگی خود را با خانواده و نزدیکان این قربانیان که در اینجا جمع شده اند ابراز می کنیم. 

وی در ادامه گفت: "دشمن ما تعصب و تاریک اندیشی است که به معنای برداشت نادرست از اسلام و روگرداندن از پیام کتاب مقدس مسلمانان است. ما در کنار هم بر این دشمن پیروز می شویم."

این نخستین باری است که یادبود ملی در ساختمان لزانولید برای غیرنظامیان برگزار می شود. 

در حال تکمیل...

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار