معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان کرمانی درسال قبل 24رتبه سوم تاششمی جشنواره خوارزمی را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان؛ محمد اسلامی توسعه فرهنگ تحقیق ، پژوهش و رشد خلاقیت دانش آموزان از مهمترین اهداف این جشنواره دانست.

 وی با اشاره به اینکه هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی در استان کرمان با ارسال 315 طرح به دبیر خانه این جشنواره کلید خورد، افزود: 300 دانش آموز از سراسر استان از 200 طرح خود دفاع حضوری داشتند.

اسلامی خاطرنشان کرد: شهرستان شهربابک و ادارات آموزش و پرورش ناحیه دو و یک کرمان به ترتیب رتبه های اول تا سوم ارسال طرح به دبیر خانه هفدهمین جشنواره خوارزمی در سال تحصیلی 94-93 را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: پس از داوری طرح های ارسالی به دبیر خانه استانی 143 طرح دانش آموزان کرمانی به دبیر خانه کشوری جشنواره جوان خوارزمی ارسال شد که استان کرمان از نظر آمار طرح های ارسالی به جشنواره کشوری بعد  از شهر تهران در رتبه دوم قرار گرفت.

اسلامی با اشاره به دفاع حضوری 59 طرح دانش آموزان استان در مرحله  کشوری این جشنواره، یادآورشد: در پایان 4 طرح دانش آموزان استان رتبه های اول تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند و استان کرمان درمجموع رتبه سوم هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی را بعد ازشهرتهران و استان فارس کسب کرد.
 
وی از کسب 24 رتبه چهارم تا ششم توسط طرح های دانش آموزان کرمانی در هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی نیز خبر داد.

اسلامی گفت: استان کرمان در سال تحصیلی 93-92 رتبه اول کشوری جشنواره جوان خوارزمی را بدست اورد.    

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار