رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف سهولت دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی ۱۷ پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان کنارک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمودرضا میری گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی زاهدان با هدف سهولت دسترسی شهروندان کنارکی احداث 4  پایگاه سلامت را در قالب خانه بهداشت در روستاهای کهیرهوتان، بلک، دودر و تنک شهرستان کنارک در دست اجرا دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد : مراکز بهداشتی درمانی روستایی تنک کنارک و پارک بشیر کنارک نیز از جمله طرح‌های در دست اجراست.
وی افزود: در جریان سفر وزیر بهداشت و درمان به استان احداث 2 پایگاه سلامت شهری، 2 باب مرکز تسهیلات زایمانی روستایی، یک باب ستاد شبکه بهدشت و درمان، یک باب مرکز آموزش بهورزی شهری، احداث یک باب مرکز سلامت روستایی، بهسازی 2 باب خانه بهداشت فرسوده، ایجاد 1 واحد مسکونی پزشکان متخصص بیمارستانی، 1 پایگاه اورژانس 115، 4 واحد مسکونی پزشکان مراکز روستایی  و 3 فضای اسکان ماما در تسهیلات زایمان روستایی مصوب شده است.
میری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح‌ها در حال اجراست و بخش عظیمی از آنها در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها عدالت در دسترسی به خدمات درمانی گسترش می‌یابد.
وی گفت: همزمان با اجرای طرح تحول سلامت خوشبختانه گامهای خوبی در بهبود زیر ساخت های بهداشت و درمان در جنوب سیستان و بلوچستان برداشته شده است که نوید بخش توزیع امکانات به صورت متوازن در استان است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: پروژه ، بهداشتی ، کنارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار