سی ویکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی امروز با حضور سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، جمعی از مسئولان استانی ودانشجویان سراسرکشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد.

آغازجشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی کشور در زاهدان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان ؛

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به علاقه مندی مردم استان به مفاهیم قرآنی سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور از امروز 17 شهریور به مدت سه روز در 2 تالار فردوسی وملاصدرا این دانشگاه درحال برگزاری است.

عبدالحمید بحرپیما اظهار داشت: این دوره از جشنواره در 6 بخش شفاهی، کتبی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری ویژه دانشجویان دختر و پسر سراسر کشور درحال برگزاری است.

وی برپایی جشنواره قرآنی را فرصتی مغتنم برای انس بیشتر جوانان با کلام الهی عنوان کرد و گفت: 670 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

وی تصریح کرد: سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن وعترت باهدف وحدت و انسجام میان اقوام و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می شود به طوری که ضمن حضور مهمانان کشوری و استانی361 دانشجو شامل 140 نفر در بخش شفاهی و 170 نفر کتبی به رقابت می پردازند که بعد از داوری 107 اثر برگزیده در بخش های مختلف مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: 12نفر از بهترین داوران قرآنی کار داوری و قضاوت این جشنواره را برعهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه آثار هنری از دیگر برنامه های جنبی سی ویکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی است
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار