ارتش عراق در ادامه پیشروی‌های خود بر مناطق "اوربیجه" و "قادسیه 2" در شرق موصل مسلط شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز، ارتش عراق اعلام کرد بر مناطق اوربیجه و قادسیه 2 در شرق موصل مسلط شده‌اند و ده‌ها نفر از عناصر تروریستی داعش را به هلاکت رسانده‌اند.

ارتش عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق، محله "عدن" را محاصره کردند و 9 خودروی بمب‌گذاری شده را با پشتیبانی نیروی هوایی عراق منهدم کردند.

به گزارش یک منبع نظامی عراقی،  تیراندازی‌های شدیدی درون محله قادسیه درگرفته است و نیروهای مبارزه با تروریسم به دنبال تسلط کامل بر محله عدن هستند.

به گفته نیروهای مبارزه با تروریسم، تسلط  کامل بر محله قادسیه 2 راه نفوذ به داخل موصل و همچنین محله عدن، که بزرگترین خط دفاعی تروریست‌های داعش در شرق موصل محسوب می‌شود را افزایش می‌دهد.

از سوی دیگر، عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد: در روند آزادسازی محله‌های ساحل چپ رود دجله در شرق موصل،30 نفر از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند.

یحی رسول، سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق، گفت: لشکر زرهی نهم  و تیپ سوم لشکر اول در عملیات آزادسازی محله "سلام" در شرق موصل، 30 نفر از تروریست‌ها هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروهای ما به دنبال آزادسازی ساحل چپ رود دجله هستند و حفظ جان اهالی مهمترین اولویت آنها است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار