نمایشگاه و فروشگاه آثار و توانمندی‌های توان‌یابان در اکونو موزه بانو حیاتی کرمان دایر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نمایشگاه و فروشگاه آثار و توانمندی‌های توانیابان با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان و جمعی از مسئولان در اکونو موزه بانو حیاتی کرمان گشایش یافت.

حجت‌الاسلام مرتضی حسینی معاون فرهنگی شهرداری کرمان در حاشیه این آئین گفت: این نمایشگاه با هدف مشارکت همه افراد جامعه در شناخت توانمندی جامعه توان‌خواهان(معلولان) در استان کرمان دایر شده است.

وی با اشاره به نمایشگاه با همکاری اداره‌کل بهزیستی استان کرمان در اکونوموزه بانو حیاتی کرمان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز به‌مدت یک‌هفته تا 19 آذرماه دایر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان ساعات کار این نمایشگاه از 9 و 30 دقیقه تا 16 عنوان کرد و گفت: از همه مراکز تحت نظارت بهزیستی استان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.

وی با اشاره به اینکه عواید حاصل از فروش محصولات به شکل مستقیم به توان‌خواه می‌رسد تصریح کرد: آمادگی برپایی هر نمایشگاهی را از سوی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه فرهنگی در این مکان داریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار