سپاه برای حل چالش‌های فرهنگی کشور نقش موثری دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حل چالش‌های فرهنگی کشور نیازمند یک عزم ملی است و سپاه می‌تواند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد.

محمد ناظری در نشست فرهنگی فرهنگ یاران سپاه سلمان افزود: بحث نفوذ فرهنگی دشمن بسیار مهم و حساس است که باید راه‌های مقابله با آن را بررسی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: تهی کردن جوامع از ارزش‌های دینی و ترویج فرهنگ پذیرش سلطه از برنامه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف است.

وی ادامه داد: خلأ فرهنگی می‌تواند به فساد در یک جامعه منتج شود و دشمن بر روی این موضوع سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: هر کشوری که به دنبال توسعه و پیشرفت و سلامت همه جانبه اجتماعی باشد و بخواهد با تهدیدات دشمن مقابله کند باید به فرهنگ توجه داشته باشد.

ناظری بیان کرد: یکی از وظایف سپاه دفاع فرهنگی و سیاسی از انقلاب و ارزش‌های اسلامی است.
وی گفت: حل چالش‌های فرهنگی کشور نیازمند یک عزم ملی است و سپاه می‌تواند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد و می‌تواند جمعیت میلیونی بسیج و سپاه را در راستای حفظ دستاوردها و ارزش‌های فرهنگی به حرکت وا دارد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در عرصه فرهنگ دیر بازده و طولانی مدت است، رسالت بسیار سنگینی است که در این زمینه باید فرهنگ یاران در بین اقشار مختلف جامعه نقش ایفا کنند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: راه‌های مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن اول باور کردن نفوذ است.

وی ادامه داد: بیمه کردن جامعه و جوانان از نوع اعتقادی و اخلاقی بهترین راهکار در مقابل نفوذ فرهنگی است.

وی افزود: تبیین عملی ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها اگر برای جامعه انجام شود قطعا امکان خطا توسط جوانان کمتر خواهد بود زیرا بعضا به دلیل عدم آگاهی دچار خطا می‌شوند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: نقش ، موثر ، سپاه ، چالش ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار