نماینده پارلمان عراق در واکنش به اقدام هواپیماهای آمریکا در حمله به نیروهای بسیج مردمی خطاب به دولت عراق گفت از تجاوزگری‌های آمریکا به تنگ آمده‌ایم.

نماینده عراقی: آمریکا و داعش دو روی یک سکه هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسانه‌های عراق (واع)، «منصور البعیجی»، عضو فراکسیون دولت قانون در پارلمان عراق، اقدام نیروهای آمریکایی در هدف قرار دادن گردان‌های «سید الشهداء»- یکی از گروه‌های مردمی شرکت‌کننده در نیروهای بسیج مردمی- را محکوم کرد.

وی در این خصوص گفت: این اقدام آمریکا گواهی آشکار بر حمایت آمریکایی‌ها و ائتلاف‌شان از گروه تروریستی داعش در عراق است.

نماینده پارلمان عراق تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود هواپیماهای آمریکایی مواضع گروه تروریستی داعش را هدف حمله قرار می‌دهد دروغی بیش نیست و هیچ فرد عاقلی آن را باور نمی کند. پس از حصول پیروزی و نابودی موش‌های داعش به دست نیروهای بسیج مردمی و نیروهای امنیتی، چهره واقعی آمریکایی‌ها نمایان شد، چهره‌ای که با داعش در واقع دو روی یک سکه است.

وی از دولت عراق خواست فورا به مسئله ورود کند و از تجاوزگری‌ها علیه فرزندان عراق که از مرزهای کشور پاسداری می کنند و در برابر نفوذ گروه‌های تروریستی ایستاده‌اند، جلوگیری کنند. دولت عراق نباید در این خصوص بی توجه باشد؛ زیرا ما دیگر از چنین حملات و تجاوزگری‌هایی به تنگ آمده ایم.

 

انتهای پیام/

 

انتقاد نماینده عراقی از اقدامات نیروهای آمریکایی در عراق

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار