چهارمین دوره مسابقات فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز تحت نظارت بهزیستی که به میزبانی کرمان در حال برگزاریست، امروز در بخش فوتسال پسران و والیبال دختران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این دوره از رقابت ها در دو بخش دختران و پسران و دو گروه سنی 7 تا 13 و 14تا18 سال در رشته های ورزشی دو و میدانی، شطرنج، تنیس روی میز، دارت، طناب کشی، فوتسال پسران و والیبال دختران در حال برگزاریست که در بخش فوتسال پسران با پیروزی تیم کرمان و در بخش والیبال با قهرمانی تیم مرکز فرهنگی ـ آموزشی شهرستان زرند پایان یافت.

مسابقات ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثرمشیز با حضور 160 شرکت کننده ( 100 دختر و 60 پسر) از شهرستان های زرند، سیرجان، کرمان، گلباف، شهداد، بم، عنبرآباد، زاهدان، قزوین و بوشهر در سالن فجر کرمان در حال برگزاریست.

مراسم اختتامیه این مسابقات روز دوشنبه 23 مرداد جاری ساعت 16:30 دقیقه در محل سالن اجتماعات شهید قطب الدینی برگزار می شود.

مسابقات فرهنگی ـ ورزشی فرزندان پسر و دختر مؤسسه خیریه کوثر مشیز  از 12 مرداد جاری در محل سالن فجر به میزبانی کرمان آغاز شده است و تا 23 همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات فوتسال و والیبال فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز در کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار