فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران وجمعی از مسئولین زرند شهادت علی عظیمی اولین شهید مدافع حرم زرند به خانواده وی اعلام کردند.

شهادت اولین شهید مدافع حرم زرند تایید شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امام جمعه زرند خبر شهادت شهید علی عظیمی را به خانواده وی اعلام کرد و گفت :در زندگیم دو روز خیلی سخت و سنگین بود  یکی روزی که یکی  از فرماندهان سپاه از من درخواست کرد تا خبر شهادت برادرم را به خانواده ام اعلام کنم و امروز که در حضور خانواده شما قرار گرفتم تا خبر شهادت فرزند برومندتان را اعلام نمایم.

جواد عظیمی پدر اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند  با شنیدن خبر شهادت فرزندش سجده شکر بجای اورد و گقت: امیدارم مورد قبول خداوند قرار گیرد
مادر شهید والا مقام علی عظیمی هم با شنیدن خبر شهادت فرزندش گفت: خوشا به سعادت فرزندم فدای حضرت زینب (س) شده است .

وی بلافاصله منزل مسکونی خود را برای احداث مسجد و مهدیه ام المصائب وقف نمود و افزود: پس از برگزاری مراسم بزرگداشت فرزند شهیدم منزل مسکونی ام را برای احداث مسجد و مهدیه به نام ( ام المصائب) قرار میدهم .

امام جمعه زرند در نشست برنامه ریزی مراسم بزرگداشت  شهید مدافع حرم علی عظیمی که با حضور فرمانده تیپ 38 ذوالفقار در دفتر امام جمعه برگزار شد با تسلیت شهادت این پاسداران رشید اسلام که در دفاع از آرمان‌های عظیم تشیع و حرم حضرت زینب(س) و اهل بیت(ع) خون پاکش را نثار کرد ادای احترام کرد.ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید، گفت: امنیت امروزنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخاطر مجاهدت و از خود گذشتگی جوانانی است که به این سخن حضرت امام راحل (ره) عمل کردند که جنگ ما جنگ ایمان با کفر است .

سرهنگ مراد معین پور فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز به برکت خون شهیدان و فدارکاری آنان، به امنیت و اقتدار رسیده ایم بر ادامه راه شهیدان تاکید کرد و افزود :رزمنده مدافع حرم « شهید علی عظیمی » اولین شهید مدافع حرم تیپ 38ذوالفقاراست.

وی اظهار کرد: این شهید که حدود 50 روز قبل داوطلبانه در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شده بود، در مرز سوریه و عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

انتهای پیام/ح

 شهادت علی عظیمی رزمنده مدافع حرم زرندی تایید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار