خطیب جمعه عنبرآباد از وظایف دولت گشایش اقتصاد و ارتقای فرهنگ دینی مردم دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام  رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با توصیه به تقوای الهی افزود: تقوا انسان را از پلیدی ها باز می دارد.

حجت الاسلام سالاری با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، رجایی و باهنر افزود: جا دارد همه مسولین ما از این دو شهید بزرگوار الگو پذیری کنند و سیاست آنها بر مبنای قرآن و ولایت باشد.

وی از وظایف دولت گشایش اقتصاد و ارتقای فرهنگ دینی مردم دانست و افزود: طبق سفارش رهبری، امروز مهمترین وظیفه مسولین ما تقویت روحیه دینی و فرهنگی است و نباید جریان انقلابی در کشور منزوی و جریان مقابل آن قوی شود.

وی افزود: دانشگاه ها وزارت علوم و مسئولین باید در تقویت روحیه دینی و انقلابی جامعه تلاش کنند.

وی گفت: دولتمردان از فرصت ها و ظرفیت های جهت پاسخ به مطالبات مردم تلاش کنند و انتظار می رود مواردی چون؛ رشد 8 درصدی اقتصاد، ایجاد سالانه یک میلیون شغل، جذب11میلیارد دلار سرمایه به داخل کشور، افزایش صادرات نفتی و بهبود فضای کسب و کار جهت نیل به چشم انداز ششم توسعه در دستور کار باشد.

حجت الاسلام سالاری با انتقاد از برخی مسئولین عنبرآباد گفت: درست نیست که مسئولان این شهرستان در این شهر سکونت نداشته باشند و این یعنی در جریان مشکلات مردم نیستند.

وی یادآور شد :برخی از مسئولین حضورشان در نماز جمعه و مراسمات ملی و مذهبی کمرنگ شده است.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه عنبرآباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار