مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: اهداء کنندگان و کسانی که نذر خون دارند می توانند در این طرح که از عاشورا تا اربعین در استان اجرا می شود شرکت کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، روح الله میرزایی مدیرکل انتقال خون استان گفت: مردم در کرمان می توانند در روز عاشورا به 3 پایگاه خانوک ،زنگی آباد و پایگاه مشتاق واقع در خیابان شریعتی مراجعه کنند.
وی افزود: این طرح همچنین در شهرستانهای رفسنجان ،سیرجان ، جیرفت و بم که پایگاه انتقال خون دارند نیز اجرا می شود.
مدیر کل انتقال خون استان افزود : اهداکنندگانی که برای اولین بار به پایگاههای دریافت خون مراجعه میکنند باید حتما کارت ملی و افرادی که اهداء کننده مستمر خون هستند کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند.
وی تاکید کرد: این الزام مختص به ایام اجرای طرح نذر خون از عاشورا تا اربعین نیست و به تمام طول سال مربوط می شود و افرادی که کارت شناسایی به همراه نداشته باشند اجازه اهداء خون ندارند .
میرزایی همچنین از کسانی که نذر خون دارند خواست فقط در روز عاشورا به پایگاهها مراجعه نکنند و تا اربعین فرصت دارند این کار خیر را انجام دهند .
مدیرکل اهداء خون همچنین از طرح رایگان واکسیناسیون هپاتیت b تا پایان مهر خبر داد و گفت: این طرح ویژه اهداء کنندگان مستمر خون است و این افراد تا پایان مهر می توانند به نزدیکترین مرکز بهداشت محل زندگی خود مراجعه و در این طرح شرکت کنند .

انتهای پیام/ی

نذر خون در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار