مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان از واگذاری طرح تفکیک زباله ازمبدا به شرکت های مجری تنظیف و جمع آوری زباله مناطق چهارگانه خبر داد.

واگذاری طرح تفکیک زباله به شرکت‌های مجری تنظیفبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اسماعیل جهانشاهی این اقدام را یکی از روش‌های جدید در گسترش طرح تفکیک زباله از مبدا در سطح شهر کرمان عنوان و گفت : این طرح طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سازمان مدیریت پسماند و معاونت‌های خدمات شهری مناطق چهارگانه شهر و توسط شرکت‌های مذکور با جذب آموزشگر و همچنین ساماندهی وضعیت جمع‌آوری پسماند خشک در سطح شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: سازمان نیز در راستای اجرای هرچه بهتر طرح با نظارت مستمر برعملکرد شرکت‌های مذکور تمام شهر را تا پایان سال تحت پوشش آموزش قرار می‌دهد.

جهانشاهی از تمرکز بر کیفیت اجرای طرح تفکیک زباله ازمبدا خبر داد و گفت : از مزایای این واگذاری فعالیت شبانه روزی اکثر کلبه‌های بازیافت در سطح شهر و نظارت روزانه و دقیق ناظران شهرداری‌های مناطق چهارگانه بر عملکرد این شرکت‌هاست.

وی در پایان از شهروندان کرمانی خواست در این امر زیست محیطی مشارکت داشته و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود این طرح به سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری کرمان ارسال کنند.

انتهای پیام /ح

تفکیک زباله کرمان به بخش خصوصی واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار