دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت:یک محموله یکصد و بیست و پنج کیلو و نهصد گرم هروئین و ۱۹۸ کیلوگرمی تریاک در بردسیر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد امین نخعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: یک محموله یکصد و بیست و پنج کیلو و نهصد گرم هروئین و ۱۹۸ کیلوگرمی تریاک در بردسیر توقیف شد.

نخعی افزود:در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و تحقیقات تکمیلی همچنان در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر ادامه دارد.

وی بیان کرد: یکی از اشرار و قاچاقچیان دستگیر شده تبعه افغانستان و دارای سوابق متعدد در حمل مواد مخدر بوده که با استفاده از مدارک سجلی جعلی از جمله کارت ملی تقلبی در ایران تردد می‌نموده است.

نخعی در تشریح جزئیات خبر عنوان کرد: در پی اعلام منابع خبری مشخص گردید یک باند قاچاق مواد مخدر قصد انتقال محموله‌ی سنگین مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به سمت استان‌های عمقی کشور را دارند.

وی افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار دستگاه قضائی ومامورین مواد مخدر شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم و صدور دستور قضائی دو اکیپ از مأمورین مواد مخدر به محور رابر به گلزار اعزام شدند.

وی بیان کرد: پس از یک تعقیب و گریز خودرو‌های حامل مواد مخدر متوقف و بعد از بازرسی‌های بعمل آمده مشخص گردید که مقدار یکصد و بیست و پنج کیلو و نهصد گرم هروئین و ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در کف خودر‌های مذکور جاسازی شده است.

ارزش تقریبی موادمکشوفه ۳۰ میلیارد ریال می‌باشد.
انتهای پبام/ی

کشف مواد مخدر در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار