سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد امانوئل مکرون با هدف بررسی مسائل منطقه‌ای و تجاری فردا در سفری سه روزه وارد قاهره می‌شود.

سفر سه روزه رئیس جمهور فرانسه به مصربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الاهرام مصر، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، فردا (یکشنبه) در سفری سه روزه با هدف دیدار با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر و بحث و بررسی مسائل مشترک و روابط دوجانبه وارد قاهره می‌شود.

بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد سفر رئیس جمهور فرانسه به مصر در چارچوب اهمیتی است که مصر برای روابط خود با فرانسه قائل می‌شود و باهدف تقویت فعالیت‌های مشترک در مراحل آینده صورت می‌گیرد.

این سفر که با هدف تقویت مشارکت دوجانبه در عرصه‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی است به بهبود همکاری میان دو کشور با قاره آفریقا منجر می‌شود.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر افزود: در دیدار رؤسای جمهور دو کشور مسائل منطقه‌ای و بین المللی با هدف مقابله با چالش‌ها و بحران‌های مصر و خاورمیانه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مصر محل آغاز صادرات فرانسه در بازار‌های مختلف است و با توجه به موقعیت جغرافیایی قاهره و توافقنامه‌های تجارت آزاد، حجم سرمایه‌گذاری پاریس در بازار‌های مصر ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصر ، فرانسه ، اقتصاد جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار