سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: در راستای خدمات دفاتر طرح افق واقع در اماکن متبرکه، ۲۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمنداستان کرمان اهداء می‌شود.

۲۲ زوج جوان کرمانی با جهیزیه اوقاف به خانه بخت می‌روندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان در نشست توجیهی با روحانیون بومی مستقر در بقاع متبرکه کرمان به رویکرد جدید سازمان اوقاف در ورود به حل مشکلات و آسیب‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: سیاست سازمان به ایفای نقش پر رنگ و مؤثر بقاع متبرکه در حوزه‌ای اجتماعی، فرهنگی و قرآنی است.

وی افزود: سازمان اوقاف در راستای ساماندهی این امور طرح مراکز افق را در بقاع متبرکه به اجرا گذاشته تا علاوه بر ترویج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، بعد خدمات اجتماعی و امور خیریه اوقاف درجامعه منعکس و گسترش یابد.

حجت الاسلام حدادی با اشاره به راه اندازی ۲۲ دفتر طرح افق دربقاع متبرکه شاخص و مراکز فرهنگی استان به خدمات ارائه شده دراین دفاتر پرداخت و گفت: در اولین اقدام و خدمات این دفاتر ۲۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اطراف بقاع متبرکه استان اهداء می‌شود.

وی افزود: توزیع این جهیزیه‌ها طی کاروانی نمادین از محل ۲۲ امامزاده شاخص استان کرمان انجام و در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

جهیزیه اوقاف کرمان برای زوج های نیازمند

برچسب ها: جهیزیه ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار