فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه به نقش محوری بسیج در وحدت اقشار جامعه، دشمن نهایت تلاش خود را برای کمرنگ کردن فرهنگ و تفکر بسیج در کشور بکار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستاندر مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج اظهار داشت: اقشار بسیج در خط مقدم ارتباط با بدنه جامعه است.

او بیان کرد: اقشار بسیج در همه صنوف حضور دارد و این نشان دهنده رابطه تنگاتنگ جامعه با بدنه بسیج است که باید آن را قدر دانست و با تفکر انقلابی این ارتباط ۲ سویه را مستحکم‌تر کرد.

فرمانده سپاه سلمان داشتن نگاه جامع نگر و انقلابی را از ویژگی‌های اقشار بسیج دانست و تصریح کرد: باید با حضور میدانی در کنار فعالان صنعتی، علمی، پژوهشی و ... از نزدیک مشکلات آنان را دید و با تشکیل هیات اندیشه ورز علمی به صورت بنیادی مشکلات فعالان عرصه‌های تولیدی کشور را حل کرد.

سردار گشتاسبی با گرامیداشت یاد و خاطر سرهنگ پاسدار رضا لطیفی جانشین امور اقشار سپاه سلمان که چندی پیش به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داد، سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا را به عنوان جانشین خود در امور اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار