در هفته دولت با حضور بخشدار بنت و معاون سیاسی فرمانداری شهرستان نیکشهر ۴ پروژه عمرانی در بخش بنت افتتاح شد.

احسان رئیسی بخشدار بنت شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پنجمین روز از هفته دولت چهار پروژه عمرانی در قالب طرح‌های کشاورزی، مسکن محرومین، توزیع برق و اهدای طرح سند روستایی در بنت به بهره برداری رسید.

او  گفت: شبکه توزیع برق روستای صددرصد کپری پاسگاه در منطقه مهمدان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به طول ۵ کیلومتر وصل شد که تمام خانوار‌های آن از نعمت برق بهره‌مند شدند.

رئیسی بیان کرد: با توجه به اینکه تمامی خانه‌های این روستا کپری هستند، یازده سهمیه طرح سیل زدگان برای مردم این روستا اختصاص یافته است که ساخت آن‌ها به زودی شروع خواهد شد.

احسان رئیسی بخشدار بنت افزود:پروژه مرمت قنات روستای نیامکند در ۴۶۰ متر با ۱۷۶ میلیون تومان اعتبار نیز در پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید که موجب خوشحالی کشاورزان این روستا شد.

او  با اشاره به اتمام کار مسکن محرومین در برخی از مناطق بخش بنت ادامه داد: همزمان با هفته دولت کار ۷۰ واحد مسکن محرومین در سطح بخش بنت به اتمام رسیده است که امروز به بهره برداری رسیدند.

احسان رئیسی بخشدار بنت اظهار داشت که دیدار با خانواده شهداء، تشکیل جلسه شورای اداری با حضور معاون سیاسی فرماندار، کلنگ زنی فاز اول سنگ فرش روستا‌های دهان و گوهر کوه، کلنگ زنی مدرسه و آغاز آسفالت راه‌های روستایی از دیگر برنامه‌های پنجمین روز از هفته دولت در بخش بنت بودند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار