با توجه به هتاکی‌های صورت گرفته به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) از جانب ایادی استکبار و مزدوران صهیونیسم بین الملل، صندوق ذخیره بسیجیان، پویش بزرگ «وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت هزار و ۴۵۰ سالگی میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با توجه به هتاکی‌های صورت گرفته به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) از جانب ایادی استکبار و مزدوران صهیونیسم بین الملل، صندوق ذخیره بسیجیان اقدام به برگزاری پویش «وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی» کرده است.

این پویش از ۱۱ آبان آغاز شده است و تا ۳۰ همین ماه نیز ادامه دارد.

اعضای صندوق ذخیره بسیجیان برای شرکت در طرح می‌توانند به صفحه شخصی خود در سامانه سحاب، بخش پویش مراجعه کنند.

به هزار و ۴۵۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از جمله تبلت، کارت اعتباری دو میلیون ریالی، بسته اینترنت دو میلیون ریالی، بسته بهداشتی دو میلیون ریالی، بیمه عمر و حوادث دو میلیون ریالی، تسهیلات قرض الحسنه صد میلیون ریالی و تسهیلات قرض الحسنه پنجاه میلیون ریالی اهدا می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۱۰۱۳۰۰۰ تماس حاصل و برای ثبت نام به آدرس www.Sahabcard.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار