هند بار دیگر رکوردی جهانی را در میزان موارد ابتلای روزانه به کرونا به ثبت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ان بی سی نیوز، هند بار دیگر رکوردی جهانی در موارد ابتلای روزانه به کرونا به ثبت رساند؛ به طوری که هم اکنون بیمارستان‌های این کشور با کمبود ظرفیت مواجه اند و نظام بهداشتی این کشور در آستانه یک تراژدی است.

طبق گزارش ان بی سی نیوز موارد ابتلای روزانه به کرونا در هند بار دیگر و برای سومین روز رکوردی جهانی را ثبت کرد و به رقم ۳۴۶ هزار و ۷۸۶ نفر رسید. وزارت بهداشت هند امروز شنبه اعلام کرد ظرفیت بیمارستان‌ها در این کشور پر جمعیت به حالت اشباع رسیده و بیمارستان‌ها درخواست تجهیزات اکسیژن دارند.

بر اساس این گزارش، دولت هند هواپیما‌های نظامی و قطار‌ها را برای اکسیژن رسانی از مناطق دور دست کشور به دهلی بکار گرفته است. تلویزیون هند تصاویری را نشان می‌دهد که نشانگر رسیدن کامیون حامل اکسیژن به بیمارستان باترا پس از درخواست کمک این بیمارستان است. این بیمارستان در پیام کمک اضطراری خود اعلام کرده بود تنها ۹۰ دقیقه برای ۲۶۰ بیمار باقی مانده است.

«آرویند کجریوال» سر وزیر دهلی روز جمعه خطاب به نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور گفت: لطفا به ما اکسیژن برسانید. اینجا یک تراژدی در حال رخ دادن است.

هند از رکورد ۲۹۷ هزار و ۴۳۰ مورد ابتلا در یک روز که متعلق به آمریکا بوده است، روز پنجشنبه فراتر رفت و سبب شد تا این کشور در مرکز جهانی همه گیری کرونا قرار گیرد. همچنین شما مرگ و میر بر اثر کرونا در هند امروز، شنبه به رقم ۲ هزار و ۶۲۴ نفر رسید. این در حالی است که آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در روز گذشته برابر با ۲ هزار و ۲۶۳ نفر بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مام باید مخازن اکسیژن اضافی آماده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عمدا ویروس جدید ساختند انداختند به جون هندیها چون روش مدیریت کرونا در هند در سال گذشته روایت سازمانهای به اصطلاح بین المللی ر و زیر سوال برده بود. قبلا بیماریها فراگیر کشنده هر صد سال یکبار بود حالا هر روز یه ویروس جدید یا به ادعای خودشون ویروس جهش یافته جدید سر و کلش پیدا میشه در صورتیکه اینا رو تو آزمایشگاه میسازند. باید تمام آزمایشگاههای تولید سلاح بیولوژیک در دنیا با بمبهای آتشزا بمباران و هر دانشمندی تو اینکار دست داره سر به نیست بشه در غیر اینصورت تا جمعیت زمین رو به زیر یک میلیارد نرسونند دست بر نمیدارند حالا یا با ویروس یا با واکسنی که به بهانه ویروس به مردم تحمیل می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
با نظر شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
افرین واقعا حرفتون درسته باید تمام ازمایشگاهای بیولوژیک از بین برند و تمام دانشمندان که به تولید ویروس و مواد کشتار جمعی دست میزنند را نابودش کرد تا انسانهای بیگناه کشته نشوند
آخرین اخبار