منابع خبری از آتش‌سوزی در نزدیکی یکی از دانشگاه‌های سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جروزالم پست در گزارش روز یک‌شنبه خود از آتش‌سوزی در حوالی یکی از دانشگاه‌های عبری زبان رژیم اشغالگر خبر داد.

این دانشگاه عبری در قدس اشغالی اعلام کرده است که حادثه آتش‌سوزی در محوطه دانشگاه و حوالی ساختمان‌های آموزشی اتفاق افتاده اما در بیانیه‌ای با بیان آنکه پلیس و نیروهای آتش‌نشانی در حال انجام عملیات اطفای حریق هستند، از دانشجویان ساکن در ساختمان‌های اطراف خواست از این محل ها خارج نشوند و پنجره‌ها را بسته نگه دارند.

اما در مقابل در این بیانیه از تمامی افراد حاضر در اطراف این محوطه خواسته شده تا به سرعت محل را تخلیه کنند. تاکنون جزئیات بیشتری از این حادثه در دست نیست.

امروز حوادث متعددی در سرزمین‌های اشغالی گزارش شده است. به طور مثال، پیشتر رسانه‌های صهیونیستی از وقوع آتش سوزی گسترده در نزدیکی فرودگاه «بن گوریون» در سرزمین‌های اشغالی خبر داده و اعلام کردند برخی از خانه‌ها تخلیه شده‌اند.

ساعاتی پیش بمب کار گذاشته شده در شهرک صهیونیست نشین «بنیامین» واقع در غرب رام الله در سرزمین‌های اشغالی فلسطین منفجر شده است. البته این انفجار هیچ‌گونه تلفاتی نداشته است.

همچنین امروز ارتش رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد تیراندازی در کرانه باختری رود اردن چندین مجروح به همراه داشته است. این حادثه نیز در «تقاطع تاپوآ» در کرانه باختری رود اردن انجام شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار