علیزاده در پیامی برگزاری باشکوه انتخابات را به ملت ایران و مردم شهید پرور و همیشه در صحنه کرمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، با انتشار پیامی، برگزاری باشکوه انتخابات را به آحاد مردم استان کرمان تبریک گفت و از حضور باشکوه آنان در این عرصه مهم قدردانی کرد و برای رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی (ع)

مردم بزرگوار استان کرمان، مردم میدان و هممشهریان مرد میدان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

 خدای مهربان را شاکریم که ۲۸ خردادد ۱۴۰۰ نیز با خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم مومن، متعهد، شجاع و انقلابی در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران با غرور و سربلندی ثبت و ماندگار شد.

موهبت بزرگی است که در گستره رقابتی این چنین، عشق و دلبستگی سرشار از عشق و باور مردم به حفظ حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عزت و اقتدار روز افزون آن محک زده شد و اتفاقی زیبا در صحنه تجلی مردم سالاری دینی و میدان مبارزه با جنگ روانی و تهاجم سیاسی دشمنان اسلام و مسلمین تکرار شد. 

این پیروزی مدیون نگاه مهربان شهدا به مردم شهید پروری است که به یاد امام شهدا و از منظر فرمایشات بنیان گذار نظام اسلامی کشورمان و با شنود و تاسی فرمایشات ولی فقیه و رهبر نستوهمان، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) قدم در راه تعیین سرنوشت خود گذاشته و هم دل و یک صدا آرمان شکوه و جلال ملی و حفظ تمامیت ارضی کشورمان را فریاد زدند.

اکنون و در فضای آکنده از سرور دهه کرامت، ضمن تهنیت این ایام خجسته به خصوص میلاد با سعادت امام رضا (ع)، به سهم خود حضور حماسه آفرین و اتحاد ارزشمند مردم غیور، استان کرمان به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و صنوف فرهنگی و هنری را در عرصه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ارج نهاده و تبریک می‌گویم.

امید که الطاف الهی و برکات این ایام فرخنده بر توفیقات روزافزون در پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی ایران و دستاورد‌های درخشان آن  برای  تحقق اهداف عالی و منویات متعالی نظام مقدس کشور اسلامیمان بیفزاید.

برای تمام دولت مردان و رئیس جمهور منتخب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز آرزوی موفقیت داشته و امیدواریم برنامه‌های ویژه و مستمر برای ارتقای سطح معیشتی و رفاهی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه با قدرت و شتاب بیشتری ادامه داشته باشد. ان شاء الله

محمد رضا علیزاده

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار