تحقیقات درباره ساخت جکوزی در خانه نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از محل مالیات‌های صهیونیست‌ها آغاز شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه رای الیوم، پلیس رژیم صهیونیستی تحقیق درباره ساخت و نصب وان جکوزی در خانه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق این رژیم، به ارزش ۵۰ هزار شکل (۱۵ هزار دلار) با هزینه دولتی را آغاز کرد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این جکوزی به بهانه نوسازی دستگاه‌های امنیتی در خانه نتانیاهو در منطقه قیساویه نصب شد و خانواده او به ارتکاب هیچ تخلفی در این زمینه، مشکوک نیستند؛ اگرچه نتایج اولیه نشان می‌دهد پیشتر گزارش‌هایی درباره سوءاستفاده خانواده نتانیاهو از دارایی‌های عمومی منتشر شده بود.

پلیس به شهادت ناظران امور محاسباتی در دفتر نتانیاهو گوش داد و پیش از تصمیم برای آغاز تحقیق درباره اتهامات فریبکاری، اویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی، به بررسی‌های طولانی در این زمینه پرداخت.

خانواده نتانیاهو قاطعانه این گزارش را تکذیب و در بیانیه‌ای اعلام کردند از ۲۰ سال پیش که این خانه را خریده بودند، هیچ وان جکوزی در این خانه نصب نشده است. این بیانیه افزود این «دروغ‌پردازی‌ها» برای استفاده از میلیون‌ها شکل از دارایی‌های صهیونیست‌هاست که در خانه‌های ویژه برای بنت، گانتس و لاپید (سران کابینه جدید) هزینه خواهد شد که در مقایسه با اموال هزینه شده در تدابیر امنیتی برای نتانیاهو خیلی بیشتر است.

برخی گزارش‌ها حاکی است نتانیاهو تصمیم گرفته است علیه کانال‌های ۱۲ و ۱۳ تلویزیون این رژیم، به بهانه انتشار خبر‌هایی درباره او و خانواده‌اش که اون آن‌ها را دروغین خوانده است، دادخواست قانونی ارائه و غرامت هنگفت دریافت کند.

شایان ذکر است، نتانیاهو در سه پرونده فساد به «فریبکاری، خیانت در امانت و رشوه‌خواری» متهم شده است. رئیس حزب راست‌گرای لیکود است که اخیرا با شکست مقابل رقیبانش پس از ۱۲ سال از قدرت کنار رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۲ تير ۱۴۰۰
مرگ بر اسراییل ...اینحا کل کشور رو ی نفر بدزده ببره کسی نمیاد بکه خرت بچنده...طرف ی دونه جکوزی میخواسته درست کنه واسه خودش...حالا باید ب کل کشدر جواب بده ..حالا بازم بگین مرگ براسراییل
آخرین اخبار