معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگوی تلفنی با خانواده دبیرکل فقید جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، درگذشت این مجاهد را تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری رادیو النور، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در تماس تلفنی با خانواده احمد جبریل و طلال ناجی معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل درگذشت احمد جبریل را به آنان تسلیت گفت.

شیخ نعیم قاسم در این تماس تلفنی از جانب سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله، رهبری حزب و مبارزان آن، درگذشت احمد جبریل مجاهد بزرگ در راه فلسطین را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای او رحمت الهی را خواستار شد.

شیخ نعیم قاسم همچنین موفقیت خانواده احمد جبریل و دوستدارانش در فلسطین و سراسر جهان عرب و اسلام را در تحقق بخشیدن به خواسته او در آزادی قدس و فلسطین خواستار شد.

احمد جبریل، دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل- که دو روز پیش در سن ۸۳ سالگی در پایتخت سوریه درگذشت از عنفوان جوانی نامش در میان مبارزانی جای داشت که علیه تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر قدس در جهان عرب ایستادگی کرده اند.

احمد جبریل در سال ۱۹۳۸ میلادی در شهر یازور در نزدیکی یافا واقع در فلسطین به دنیا آمد و بعد‌ها به همراه خانواده اش به سوریه مهاجرت و به عنوان افسر در ارتش سوریه خدمت کرد که در سال ۱۹۶۳ به دلایلی از ارتش جدا شد.او از رهبران فلسطینی بود که به مبارزه مسلحانه برای آزادی فلسطین از لوث صهیونیستها ایمان داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار