نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ استان کرمان را اینجا ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ استان کرمان را همراه با تیتر و عناوین متنوع به شرح زیر مشاهده کنید.

روزنامه واقعه امروز از خبری ترین موضوع امروز در کشور؛ یعنی رئیس جمهور منتخب نوشت و این گونه تیتر زد: « رئیسی سکان مملکت را در دست گرفت» 

گفت و گو با رتبه دوم کنکور ریاضی، نحوه برگزاری مراسم عزای حسینی، حل مسئله آرامستان و کارکرد رسانه و واکسیناسیون کارکنان ناجا از جمله اخبار و مطالب منتشر شده در روزنامه امروز واقعه بود. 

روزنامه کاغذ وطن امروز به نقل از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح صیانت این گونه نوشت: «اقدام مجلس در طرح صیانت شتاب زده بود »

افزایش تا ۱۲۸ درصدی قیمت اقلام  خوراکی، نحوه توزیع نذورات هیئت ها، معرفی غنای فرهنگی کرمان به جامعه بین المللی و وضعیت بازار خودروهای خارجی  پس از نوسانات نرخ  ارز  از جمله اخبار و مطالب امروز روزنامه کاغذ وطن بود. 

روزنامه کرمان امروز به صحبت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اشاره کرد و نوشت: «بسیاری از جلسات ضرورتی ندارند و نباید برگزار کنیم» 

نیاز اکید استان به اهدای خون، مسئله آرامستان و دفن اموات و لزوم جداسازی اماکن خدمات کرونایی از خدمات عادی بهداشتی از جمله اخبار منتشر شده در روزنامه کرمان امروز بود. 

شما می‌توانید تصویر نخست این روزنامه‌ها را با تیتر‌های متنوع دیگر در ادامه مشاهده کنید:

روزنامه واقعه

روزنامه کاغذ وطن

روزنامه کرمان امروز

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار