دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد در واحد ایرانشهر سیستان و بلوچستان روز/پنجشنبه/ در آیینی با حضور جمعی از مسوولان و علمای شیعه و سنی گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد جواد علم الهدی  رییس دفتر تقریب مذاهب اسلامی   در آیین بهره‌برداری از واحد این دفتر در دانشگاه آزاد ایرانشهر اظهارداشت: در گذشته دفاتر تقریب مذاهب بیشتر در حوزه‌های علمیه راه‌اندازی شده بودند، اما وجود این دفاتر در دانشگاه‌ها می‌تواند کمک قابل توجهی برای حفظ و ترویج فرهنگ وحدت در بین امت اسلامی باشد.

محمد جواد علم الهدی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۸ دفتر تقریب مذاهب در استان‌های مرزی و و سه دفتر در شهرستان‌های زاهدان، چابهار و ایرانشهر راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان از راه‌های مختلف از جمله دو قطبی کردن وحدت بین امت اسلامی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود است بنابراین فعالیت این دفاتر تا حدود زیادی نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

سلطانعلی میر رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این آیین از برگزاری هشتمین قیام تاریخی عاشورا از منظر اهل سنت، همایش منجی در ادیان و مذاهب از نظربین‌المللی، همایش ولایتمداری و حب اهل البیت خبر داد و گفت: این برنامه‌ها تنها بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای وحدت و همدلی بین جهان اسلام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار