مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: شاخص مقاوم‌سازی مسکن در استان به ۴۲ درصد رسید که به شاخص مقاوم‌سازی کشور با ۴۷ درصد بسیار نزدیک شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مصطفی بیک‌مداح  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: شاخص مقاوم‌سازی مسکن در این استان به ۴۲ درصد رسید که به شاخص مقاوم‌سازی کشور با ۴۷ درصد بسیار نزدیک شده است.

مصطفی بیک‌مداح گفت: طبق آمار سازمان مدیریت بحران کشور از ابتدای امسال تا کنون بلایای طبیعی هزار میلیارد تومان خسارت به استان وارد کرده است.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول سال‌های فعالیت خود نقش اصلی و محوری در بازسازی خسارات وارده به ابنیه داشته است .

وی گفت: مهمترین این فعالیت‌ها دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در حوزه مسکن شهری ساخت تعداد ۱۳ هزار و ۱۲۰ واحدمسکونی و در بخش مسکن روستایی ۱۱۱ هزار و ۲۲۰ واحد مقاوم سازی شده در برابر زلزله است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: این نهاد سابقه و تجربیات ارزشمندی در کار بازسازی دارد که از جمله آن می‌توان به سیل سال ۷۱ سیستان، طوفان گونو در سال ۸۶، مشارکت در بازسازی بم، سیل و زلزله سال ۹۲ و سیل دی ماه ۹۸ اشاره کرد.

وی با اشاره به اهمیت مقاوم سازی گفت: امیدواریم تا سال ۱۴۱۰ شاهد جشن پایان مقاوم سازی مسکن دراستان و کشور باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار