مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی این استان رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در بین استان‌های کشور از آن خود کرد.

عطاء اله اکبری در جلسه طرح نهضت ملی مسکن که به صورت ویدئوکنفراسی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد،گفت:  در حال حاضر پنج هزار و ۲۵۱ واحد نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۴۰ درصد در حال تکمیل است.

او می گوید: بر اساس آخرین گزارشات وزارت راه و شهرسازی، با اقدامات مطلوب انجام شده  سیستان و بلوچستان رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن اعم از نسبت تعداد واحد‌های در مرحله اسکلت به تعداد کل واحد‌ها و هم نسبت تعداد واحد‌های در مرحله فنداسیون به تعداد کل واحد‌ها توانست عنوان نخست کشور را از آن خود نماید.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان  همچنین یکی دیگر از افتخارات این استان در کشور کسب رتبه نخست نسبت تعداد متقاضیان تخصیص داده شده به تعداد کل واحد‌ها است.

اکبری می گوید: همچنین سیستان و بلوچستان در تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن نیز رتبه دوم کشور را کسب کرد.

او گفت: با توجه به اینکه متعادل شدن بازار مسکن، کوتاه شدن دست دلالان از بازار مسکن، ارائه مسکن به مصرف‌کنندگان واقعی بویژه خانه اولی‌ها با قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالا از مهمترین اهداف این طرح نهضت ملی مسکن بشمار می‌رود این اداره کل تلاش دارد عملیات اجرایی این واحد‌های مسکونی را هر چه سریع‌تر به اتمام برساند و به متقاضیان واجد شرایط استان تحویل دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار