رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: رویداد «استارت‌آپ دِی» و آئین گشایش مرکز رشد پویش در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان برگزار می‌شود.

محمدرضا سپهوند گفت: با هدف توسعه اکوسیستم ( بوم سازگان) فناوری کرمان رویداد «استارت‌آپ دِی » همراه با آئین گشایش مرکز رشد پویش در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان کرمان برگزار می‌شود.

او می گوید: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در رویداد «استارت‌آپ دِی »، مشخصات خود شامل: نام و نام‌خانوادگی، ایده و رشته را به نشانی kermanstp۱@gmail.com ارسال کنند.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان علاقه‌مندان تا دوشنبه ۱۶ خردادماه فرصت دارند تا در رویداد استارت‌آپ دِی ثبت نام کنند.

او گفت: آئین گشایش مرکز رشد پویش پارک علم و فناوری استان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و رویداد استارت‌آپ دِی ۹ صبح سه شنبه ۱۷ خردادماه در مرکز همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی در انتهای بزرگراه هفت باغ علوی برگزار می‌شود.

سپهوند می گوید: از صاحبان ایده‌های برتر با اهدای جوایز ارزنده قدردانی می شود و برای تحقق ایده‌ها در مرکز رشد پویش در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته استقرار خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار