مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از جابه‌جایی ۷۴۶ هزار و ۴۶۵ نفر مسافر در مهرماه امسال به وسیله این سازمان خبر داد.

رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: از این تعداد، ۴۴۹ هزار نفر از خط اصلی میدان «آزادی» به میدان «شهدا» (مشتاق) و بالعکس استفاده کرده و جابه‌جا شده‌اند.

او افزود: این در حالی است که مهرماه سال گذشته ۴۰۸ هزار و ۴۸۷ نفر مسافر به وسیله این سازمان جابه‌جا شده که ۳۲۴ هزار و ۲۵۲ نفر از خط اصلی میدان «آزادی» به میدان «شهدا» (مشتاق) و بالعکس استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان بیان کرد: این ارقام نشان‌دهنده افزایش قریب دو برابری استفاده افراد از خطوط اتوبوس این سازمان است که روزبه‌روز هم در حال افزایش است.

میرزایی با بیان اینکه متاسفانه تعداد زیادی از شهروندان از کارت‌بلیت استفاده نمی‌کنند، گفت: استفاده نکردن از کارت‌بلیت، موجب افزایش هزینه پرداختی می‌شود و از لحاظ بهداشتی به‌خصوص با توجه به وجود بیماری کووید ۱۹، صحیح نیست.

او همچنین از افراد خواست برای جلوگیری از آلودگی هوا، ترافیک و کاهش هزینه‌های خانوار، از سیستم حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان تصریح کرد: این سازمان در تمام خطوط تعیین‌شده، از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۲۰:۳۰ شب، در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار