امام جمعه کرمان گفت:در دو ماه گذشته بخشی از جنگ نرم را دیدیم که هجمه اصلی جنگ نرم متوجه فکر‌ها و ذهن ها است و به هر دلیلی دشمنی ادامه دارد و جنگ نرم جدی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در نشست فصلی "ایران قوی ۲" با بیان اینکه در شرایط کنونی ما در یک جنگ چندضلعی هستیم و حوادث دو ماه اخیر بروز و ظهور بخشی از این جنگ علیه جمهوری اسلامی است، گفت: باید مراقب باشیم که دشمن با چه مکانیزیمی به میدان می‌آید.

وی افزود: دشمن در مجموع این نقشه ها، به مهم‌ترین بخش جنگ ترکیبی پرداخته و حساس‌ترین و مهم‌ترین جای جنگ علیه ما، حمله به ذهن، فکر و روحیه افراد است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: دشمن جنگ سخت علیه ما را تجربه کرده و تجربه متفاوتی داشته و خیلی نتیجه‌ای در جنگ، ترور و کودتا علیه ایران به دست نیاورده و به این نتیجه رسیده که به سراغ جنگ نرم برود و در دو ماه گذشته بخشی از این طراحی در جنگ نرم را دیدیم که هجمه اصلی جنگ نرم متوجه فکر‌ها و ذهن ها می باشد،

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمن فکر می‌کرد در حوادث اخیر اکثر مردم با آن‌ها همراه می‌شوند، اما اینگونه نبود و هرچند این ختم ماجرا نیست و به هر دلیلی دشمنی ادامه دارد و جنگ نرم جدی است، زیرا ماهیت و ذات انقلاب ما با ماهیت استکبار هیچ وقت سازش پیدا نخواهد کرد و همیشه این درگیری هست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار