رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با حمایت قضایی، زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید در استان کرمان فراهم شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان، ضمن جلوگیری از بیکار شدن ۷ هزار و ۵۰۰ نیروی متخصص و کارگر، زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید نیز فراهم شده است.

او افزود: طی ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱ بر مبنای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ضمن تشکیل ۱۵۲ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و برگزاری ۴۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی، ۱۹۸ مصوبه حاصل شده است که در نهایت منجر به جلوگیری از بیکار شدن ۷ هزار و ۵۰۰ کارگر و ایجاد زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از ابتدای فعالیت ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی تاکنون ۵۷۶ پرونده در دبیرخانه این ستاد برای پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان و کشور تشکیل و رسیدگی شده است که بدین منظور از بیکاری بالغ بر ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری به عمل آمده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان داشت: طی بررسی گزارش عملکرد ستاد‌های استانی کشور، ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان حائز رتبه برتر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
از کشورهای عربی همسایه بخواهید * انواع ویزای کار و اقامت ایرانی را سهل وآزاد کنه * فواید بی شماری برای ملت های منطقه داره _ ایرانیان کار دان و متخصص و فنی از فدیم با صداقت و امانت داری در جوامع برادران وکشورهای عربی زندگی و کار کرده اند ( اطباع فیلیپینی و بنگالی( بازدهی ندارن) ویا امریکایی و انگلیسی دوست اعراب نیستند و به دردشان نمیخورد
آخرین اخبار