استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه ها و اساتید آنها از ارکان اساسی در رشد و شکوفایی هر منطقه‌ای هستند بنابراین دانشگاهها طرح هایی را ارائه کنند که برای مردم مفید باشد.

محمد کرمی  در نشست با رئیس و تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه زابل اظهارداشت: منطقه سیستان علاوه بر مشکلات، فرصت‌های فراوانی هم دارد که برای رفع مشکلات اقداماتی در حال انجام است، و جهت بهره‌مندی از فرصت ها نیز باید برنامه‌هایی مدون شود.

وی با اشاره به درآمد برخی مناطق کشور از جمله استان یزد از کشاورزی گلخانه‌ای بیان کرد: از تجارب موفق و دانش‌های نوین کشاورزی در این منطقه نیز باید بهره برداری کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات قرارگاه غدیر در زمینه اشتغال تصریح کرد: اساتیدی که توانمندی‌های علمی و اقتصادی دارند، با استفاده از ظرفیت‌ جوانان در راستای ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و تعاونی‌های دانش بنیان اقدام کنند.

وی با اشاره به ظرفیت خوب دانشگاه کشاورزی شهرستان زابل افزود: دانشگاه باید در کارهای تحقیقاتی پیش قدم باشد و در همه جای دنیا دانشگاه عامل تغییر و تحول است.

کرمی بیان کرد: عملکرد ضعیفی در زمینه آموزش های عمومی داریم از همین رو مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار