معاون وظیفه عمومی استان سیستان و بلوچستان از تمدید مهلت پرداخت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت خبر داد.

  سرهنگ  فرهاد تیموری   اظهار داشت: برابر پیگیری‌های صورت گرفته قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح از وزارت کشور و بانک مرکزی، مهلت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید و بانک‌های عامل موظف به پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده هستند.

  وی بیان داشت: تاکنون بیش ۱۸۰ نفر از واجدین شرایط که طرح‌های اشتغال آنان در کمیته‌های فنی این گروه کاری تصویب و تایید شده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال را دریافت کرده‌اند.

 معاون وظیفه عمومی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متقاضیانی که شعب منتخب به آنان اطلاع رسانی گردیده است، با توجه به نبود زمان کافی حتما باید در مدت تعیین شده به بانک مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده خود اقدام کنند.

  وی افزود: دستورالعمل پرداخت این تسهیلات در سال ۱۴۰۲ تاکنون از طریق مراجع ذیربط ابلاغ نگردیده و به محض وصول اطلاع رسانی‌های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

   

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار