یک وبسایت آمریکایی ادعا کرد صهیونیست‌ها در روز‌های آینده وحشی‌گری بیشتری خواهند کرد.

تارنمای آمریکایی «فاکس» سناریو‌هایی برای پایان جنگ ترسیم کرد که با حمله غافلگیرانه «گردان‌های القسام» از نوار غزه در سحرگاه شنبه گذشته به اراضی اشغالی آغاز شد. این وبسایت آمریکایی ادعا کرد رژیم صهیونیستی هر گونه تهاجم زمینی و حمله هوایی ممکن است به غزه انجام دهد، که می‌تواند نبرد خونینی را که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از هر دو طرف می‌شود، طولانی کند.

این وبسایت آمریکایی ضمن اشاره به اینکه سیاست نظامی رژیم صهیونیستی تمایل به استفاده از نیروی نامتناسب در غزه دارد، به عنوان راهبردی که تاکنون نتوانسته امنیت پایدار ایجاد کند، به نقل از خالد الجندی، مدیر برنامه فلسطین و امور رژیم صهیونیستی مؤسسه خاورمیانه تخمین زد که احتمال تهاجم زمینی بیشتر از دور‌های قبلی «خشونت» است.

 این وب سایت به نقل از دانیل بایمن، محقق ارشد مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی، گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل همیشه در مورد استفاده گسترده از نیروی نظامی بسیار محتاط بوده است. در همین حال مدیر مرکز سیاست خاورمیانه در موسسه بروکینگز ادعا کرد با توجه به ماهیت حمله روز شنبه، احساسات عمومی در اراضی اشغالی جریحه دار شده و سیاست‌های جاری در رژیم اشغالی طوری پیش می‌رود که تهاجم زمینی رخ خواهد داد.

فاکس با توجه به آنچه در مورد درگیری‌های قبلی و توانایی‌های دو طرف شناخته شده است، پیش‌بینی کرد که هفته‌های آینده خونین باشد و اشاره کرد که رژیم صهیونیستی در مرحله بعدی روستا‌ها و شهر‌های خود را برای اطمینان از عدم وجود نیروهای فلسطینی خواهد گشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار