امتناع رژیم صهیونیستی در همکاری با سازمان ملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از اعطای اجازه اقامت به کارکنان سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی اجتناب کرد.

از منظر متفکران رئالیست، سازمان‌های بین المللی ابزاری در دستان قدرت‌های بزرگ هستند و آن‌ها براساس تمایلات خود اقدام به استفاده ابزاری از این نهاد‌ها می‌کنند. از این رو، تعجبی ندارد که شورای امنیت تاکنون از محکوم کردن حملات اسراییل به مردم بی دفاع غزه ناتوان مانده و کوچکترین انتقاد این نهاد از تل آویو تبعات سنگینی برای آن داشته است. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از اجازه اقامت به دو تن از کارکنان سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی امتناع کرد. 

الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شخصا از این وزارتخانه خواسته است که درخواست مجوز اقامت و تمدید دو تن از کارکنان سازمان ملل را رد کند. 

کوهن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: اقدام سازمان ملل از زمان حمله هفتم اکتبر برای نهاد‌ها و جامعه بین المللی یک شرمساری بوده است. 

وی افزود: ما همچنین به کار کردن با کسانی که با تبلیغات سازمان تروریستی حماس همکاری می‌کنند، پایان خواهیم بخشید. 

انتقاد وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح می‌شود که سازمان ملل و زیرمجموعه‌های آن به طور گسترده از جنایات اسراییل در غزه انتقاد کرده و خواهان استقرار آتش بس در این باریکه شده اند. پیش‌تر پس از آنکه آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل از جنگ غزه انتقاد کرده بود، نماینده رژیم صهیونیستی در این نهاد خواستار کناره گیری وی از سمتش به دلیل مواضع ضدصهیونیستی شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار