مدودف خواستار «حداکثر آسیب» به غرب شد

معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه تاکید کرد مسکو باید «حداکثر آسیب» را به کشور‌هایی که روسیه را تحریم کرده اند وارد کند.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه امروز پنجشنبه گفت روسیه باید «حداکثر آسیب» را به کشور‌هایی که روسیه را تحریم کرده اند وارد کند. 

او در تلگرام نوشت: «آسیب به اقتصاد، نهاد‌ها و حاکمان آنها. آسیب به رفاه شهروندان آنها. اعتماد آنها به آینده.»

مدودف گفت روسیه باید به دنبال «آسیب‌های حیاتی» در اقتصاد آنها باشد و «به معنای واقعی کلمه انرژی، صنعت، حمل و نقل، بانکداری و خدمات اجتماعی آنها را نابود کند.» 

علاوه بر این، او تکرار کرد که روسیه باید به کشور‌هایی که «دشمنان جهان غرب» هستند، سلاح بفرستد، البته «فعلاً نه سلاح‌های هسته‌ای».

پیشتر دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفته بود که کشور‌های غربی ممکن است در محاسبات خود اشتباه کرده و گفته باشند که روسیه از سلاح هسته‌ای استفاده نخواهد کرد. او افزود که چنین افکاری از سیاستمداران می‌تواند به «اشتباه مهلک» آنها تبدیل شود.

بسیاری از کارشناسان و مقامات آمریکایی بر این باورند که تصمیمات جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در خصوص مجوز استفاده از تسلیحات آمریکایی در اوکریان خطر یک جنگ جهانی جدید و اتمی را افزایش می‌دهد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
برای نابودی غرب مخصوصا آمریکا رو ما حساب کنید و ما با کمال میل باهاتون همکاری میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
میتونین از یمن شروع کنین مام موافقیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
خب به یمن موشکای ناوزن بده
آخرین اخبار